A lombik előkészületei

Kedves Olvasók!

Először is elnézést hogy ilyen régen nem írtam, de egy kicsit megsűrűsödtek az események, és gondoltam amikor már letisztulnak, akkor tudok egy szép és mindenre kitérő összefoglalót írni.

Akkor onnan kezdem, hogy sok sok utána járás, idegeskedés, szervezkedés és némi fondorlat után, sikerült elintézni, hogy mégiscsak Bécsben történjen meg a beültetés.

Ezt nem is nagyon ragozom túl, mindjárt a közepébe is vágok, és elkezdjük a hormonkezelést.

Azt már írtam régebben is, hogy az ott kapott terhesvitamin (Gynefam) totálisan kikészítette a szervezetemet. Hányinger, szédülés, sok evés, hányás, hízás, fogyás, mellfeszülés, hasfájás minden megvolt, így önhatalmúlag úgy döntöttem, hogy nem szedem. Bár eléggé szorgalmazták, mert hogy elvileg ez is elősegíti a teherbe esést, de nekem ez nem ment.

A hormonkezelés megkezdése előtt még ki kellett mennem Bécsbe. Itt aláírtam a szerződéseket, amiket persze egyáltalán nem értettem, mert németül voltak, de hát a szükség nagy úr. Megvolt a beavatkozás előtti utolsó ultrahang, ahol mindent rendben találtak szerencsére, és utána felírták a hormoninjekciókat. Ezeket itthon ki tudtam váltani, bár árban nincs nagy különbség itthoni és ottani árakban, de gondoltam így egyszerűbb.

Itthon a nőgyógyász tudja felírni őket, és a gyógyszertárban ahová én járok, megrendelésre hozzák őket, másnapra itt is vannak.

Merional:

Az én adagom, összesen 1.800 NE (nemzetközi egység), amit esténként kellett beszúrni 225NE és 300NE, naponta felváltva. A kiszerelése 75NE adagokban van, de nem kell megijedni, nem kell háromszor négyszer szúrni. Fel kell szívni egy adag oldófolyadékot, hozzá a három vagy négy hormont egy injekcióba, és akkor ezt beadni. Rettegek az injekcióktól, de végül is nem volt más választásom, meg kellett tennem egyedül. Minden egyes nap külön fel kellett készülnöm lelkileg. Szertartás szerűen csináltam, fürdés, aztán szívogatás, alkoholos törlés, és puff, beszúrtam a hasamba. Ki lehetett bírni (-:

A gyógyszer ára, bár most nem fogom pontosan tudni, de azt hiszem egy tízes csomag 23.000 forint. Nekem ebből két dobozzal kellet, plusz még négyszer egy darab.

Ez hét napig tartott, a menstruáció második napjától kellett elkezdeni.

Orgalutran:

E közben jött az Olgalutran. Ezt készen lehet kapni, nem kell kevergetni, szépen kibontod és beszúrod. Ennek 12.000 forint volt darabja. A 6-7. napon kell a Merionnal együtt, szóval itt van két nap, amikor egyszerre két szuri van. Nem jó, de abszolút túlélhető.

Hatások:

Én egészen jól viseltem őket. Volt két hatásuk, a folytonos fáradtság és a székrekedés. Miután már négy napja küzdöttem vele, úgy döntöttem, hogy mivel még ugye baba sehol nincs, így nyugodtan használhatok hashajtót. A második nap után be is vált.

Amikor vége lett az injekció kúrának, akkor irány Bécs. Megnézték 13 petém érett meg. Hét az egyik oldalon hat a másikon.

Ez szupi, örültünk, de aztán jött egy kis leforrázás, mert még adtak némi hormoninjekciót. Még 300NE Merionalt, még egy adag Olgarutlant.

Plusz, mivel kedden reggel lett esedékes a petesejt leszívás, így vasárnap este még be kellett szúrnom 3 adag (ez is előre elkészített injekció) Decapeptyl-t. Persze azonnal nekiestem az internetnek, hogy mi ez, és elég csúnya dolgokat írtak róla, amitől jól megijedtem. De végül is nem volt gáz, egy kicsit bedagadt a torkom és ennyi.

Mivel ezeket a hormonokat itthon már nem volt lehetőségem megvenni, ezért ezt ott a klinikán vásároltam meg, összesen 110 eurot fizettem érte.

Itt még kaptam egy gyógyszert, ami viszont már arra volt jó, nehogy túlstimuláljanak, ez a Dostinex. Esténként kellett bevenni egy szemet hét napig. (Ebben sajnos nem vagyok már biztos, de azt hiszem, hogy 50 euro volt.)

Ekkor már eléggé fájt a hasam, aminek persze rögtön utána néztem az interneten (-: . Azt írták, hogy ez lehet a túlstimulálás eredménye. Újabb ijedtség. De itt már nem volt visszaút, gondoltam, úgyis kedden megyek, és akkor szépen meg fogják nézni.

És akkor itt, készen álltam arra, hogy elvégezzék a beavatkozásokat.

Folytatom...