Hormonok

Sziasztok!

Tudom, régóta nem írtam, de volt egy kis szünet (megint).

Szóval: mivel karácsonykor két hétig zárva volt a bécsi klinika, így úgy döntöttem, hogy januárban fogok neki újult erővel a teendőknek.

Felvettem a kapcsolatot a klinikával, és a nőgyógyászommal, és igen sok egyeztetés után a következőkre jutottam:

A menstruáció második napján kell elkezdeni a hormonok beadását. Ez elvileg injekciós kúra, amit hasfalba kell beadni (persze ezzel még vannak problémáim, mivel egy sima vérvételtől is rosszul tudok lenni (-:

Hét napon keresztül kell a Merional nevű hormont (ezt itthon is szokták használni). Naponta 225 NE (nemzetközi egység). A gyógyszertárban 10 * 75 Ne kiszerelésben kapható, tehát kb. 2 doboz kell. Ennek doboza kb. 23.000,- forint.

Ez után a 6-7. napon kell beadni a Orgalutran nevű hormont, 1-1 ampullát, aminek darabja 12.000,- forint.

Nem biztos hogy mindenkinek ugyanez az adagja, hisz valószínűleg mivel már 41 éves vagyok, így többet kell, hogy kapjak.

Elvileg a hatodik napon kell menni az első ultrahangra (sajnos azt még nem sikerült kiderítenem, hogy ezt itthon meg lehet-e tenni) és utána 2-3 naponta kell még menni, összesen háromszor.

Ha a petesejt a megfelelő mértékben működik már, utána jöhet a már eddig leírt petesejt leszívás, majd kb 6 nap múlva a beültetés.

Mivel kaptam a kinti klinikán terhes vitamint, ezért január elején elkezdetem szedni.

Nem semmi!

Hasfeszülés, hányinger, émelygés, sok evés, mindez egyszerre. Szinte mint amikor már várod a babát, csak éppen az összes rossz tünet jön, baba nélkül. Csodás!

Egy idő után rájöttem, hogy ha este veszem be vacsora után, akkor a gyomorsav már nem is bánt annyira (-:

Sajnos mostanra kiderült, hogy a kinti kapcsolattartóm a magyar hölgy, elmegy februárban szabadságra, pont abban az időben, amikor én készen állnék mindenre.

Így sajnos mivel nyelvi korlátaim vannak, az egészet át kell ütemeznem márciusra.

Azért ne ijedjen meg senki. Ha beszéltek valamilyen nyelvet, valamint nem egyedülállóak vagytok, azért jóval egyszerűbb az egész.

Bár az időt mindenképpen rá kell szánni, hisz én 2014. októbere óta járom a klinikákat, az orvosokat, a laborokat, és még mindig nincs itt az alagút vége. Néha inkább olyan, mintha egyre csak távolodna (-:

Márciusban jelentkezem, addig is mindenkinek sok sikert!