A beültetés

Mint írtam a petesejt leszívás kedden volt, és 3-5 napnak kellett eltelnie a bültetésig, így a nagy nap vasárnapra esett. A klinikán vasárnap is végeznek beültetéseket így, hogy ne kelljen szabadságot kivennem a vasárnapban állapodtunk meg.

Szintén a 10 órás időpont volt, ismét fél órával előtte kellett megérkezni. Mivel itt már nem volt érzéstelenítés meg semmilyen egyéb jellegű vizsgálat, így szépen újra bevittek a szobába. Sajnos itt ültem egy órát. Hogy miért, az nem derült ki, gondolom a dokinak voltak még egyéb elfoglaltságai. Ez eléggé nem volt jó. De végül is egy kisérő ülhet veled a kis szobában is.

Aztán újra vetkőzés, irány a műtő.

Erről nem nagyon sokat tudok írni. Még ott a műtőben is eldönthettem, hogy egy vagy két petesejetet ültessenek vissza. Én a kettő mellett döntöttem, így nagyobb az esélye, hogy legalább az egyik megtapad.

Fel az asztalra, ott kb 10 másodperc alatt behelyezték, kis pihenő a kis szobában, és indulhattam is.

Nem voltak bennem különösebb érzések. Úgy voltam vele, hogy annyira bizonytalan még ez az egész, hogy nem szaladok még babaruhát vásárolni.

Ettől a naptól kezdve kellett szednem az Estrofem tablettát reggel és este egy szemet, és az Arefram nevű kúpot, amit háromszor egy nap kellett használnom.

Elvileg ezek progeszteront tartalmaznak, amik segítik a megtapadást, és segítik felépíteni a nyálkahártyát.

A kúptól elég sokat szédültem, de egyéb mellékhatása már nem volt egyiknek sem.

Hétfőn reggel már mentem is dolgozni, és vártam a fejleményeket.