Spermadonorral 40 felett egyedül

Egy hosszú út kezdete

Üdv a Manóblogon!

Ezzel a kis naplóval segíteni szeretnék azoknak az egyedülálló nőknek, akik gyermeket szeretnének vállalni ma Magyarországon és kicsit már túl vannak a tinikorukon.

Egy jelenleg is folyamatban lévő dologról írok, ami 2014. októberében kezdődött, de a malmok nagyon lassan őrölnek (-:

Elég későn érő típus vagyok, így 40 felé közeledve éreztem azt, hogy itt az ideje a gyermekvállalásnak. Mindig tudtam, hogy szeretnék, de nem éreztem még úgy, hogy magamon kívül másra is felelősséget tudnék vállalni.

Azt nem részletezném, hogy miért vagyok egyedül, egyszerűen így hozta a sors. Soha nem voltam a túlzott kötöttségek híve, mindig is nagyon jól megértettem magam magammal.

Szóval, egy-két évvel ezelőtt nemcsak a vágy fokozódott már fel bennem a gyermekvállalás iránt, hanem anyagi körülményeim is lehetővé tették, hogy még egy emberkét eltartsak, így gondoltam, hogy akkor belefogok a mesterséges megtermékenyítésbe.